Klachtenregeling
Heeft u een klacht of vraag over de behandeling of nota?
Bent u het ergens niet mee eens, of hebt u vragen, dan kunt u altijd terecht bij
een van onze assistentes. Zij helpen u graag verder. Vaak helpt dit
verhelderend. Zit u nog steeds met vragen, dan kunnen we nog steeds naar een
oplossing zoeken. Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. Meestal
lost dit al veel onduidelijkheden op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt.
En de tandarts kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde
manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk te weten, dat
u een probleem heeft. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.
Tiplijn
Mocht u nog steeds vragen over de behandeling of uw rekening hebben, dan kunt u
contact opnemen met het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP-lijn), telefonisch
bereikbaar onder nummer 0900-2025012 ( €0.25 per minuut), bereikbaar maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.30 t/m 16.30 (maandagmiddag gesloten).
NMT klachtenregeling
Als u ons de gelegenheid hebt gegeven om uw vraag of klacht te behandelen, en u
komt er bij de TIP-lijn ook niet uit en u bent nog steeds niet tevreden, dan
kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling. Hier zijn wij bij aangesloten,
individueel als behandelaar maar ook als instelling. Dat kan schriftelijk via
Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein.